Terug in Vancouver

12 augustus 2015 - Vancouver, Canada

Maandag 10 augustus

We zijn weer vroeg op weg naar Swartz Bay waar we de BC ferry naar Tsawwassen bij Vancouver hebben - een rit van ongeveer 60 minuten. We hebben de boot van 10 uur gereserveerd – als we om 8.45 arriveren en ons melden krijgen we de vraag of we de ferry van 9 uur willen hebben, er is nog plaats!

De ferry duurt anderhalf uur en als we aankomen op het vast land rijden we nog twee en een half uur dwars door Vancouver stad om na de middag te arriveren op onze camping – de laatste van deze reis. Deze camping ligt op 30 minuten rijden van de camper verhuurder, aan de Fraser river en heeft een verwarmd zwembad. De temperatuur is 30 graden met volle zon. Deze laatste twee dagen gebruiken we om te relaxen, alles in te pakken en te zonnen/ zwemmen. Ons avontuur zit er jammer genoeg weer op – morgen vliegen we terug naar Amsterdam.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolanda:
    12 augustus 2015
    Het is alweer voorbij. Wat een mooie herinneringen. Een super mooie reis met z'n vieren.
    En het eigen bedje ligt heeeeerlijk!!!
    Hoop jullie snel te zien om de verhalen en foto's te horen / zien.
  2. Eer:
    14 augustus 2015
    Jammer dat het erop zit, maar weer een avontuur rijker en niet zo maar eentje!

Blij dat jullie zo genoten hebben!!

Hele goede reis terug!
  3. Robert:
    23 augustus 2015
    Wat een mooie reis weer!!